loading...
ویندوز
فروش ویژه ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا

فروش ویژه ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا



ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا تهیه شده از بهترین پارچه تریکو ترک. زیبایی را تسخیر کنید... مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه در چهار رنگ متفاوت ...
ساپورت طرح دار نیکیتا، تهیه شده از بهترین پارچه ی تریکو ترک 97 درصد نخ ، که قابلیت کشش و مقاومت بالا برای هر سایز را داراست. این پارچه در طول زمان پرز یا نخ نما نمی شود از دیگر مزایای این پارچه خنک بودن آن است که استفاده آن را در بهار و تابستان فراهم می کند. این ساپورت برای جذب سلایق شما در چهار رنگ مشکی، سرمه ای، طوسی و قهوه ای تیره ارائه شده است. طرح چاپ شده این ساپورت یک طرح انحصاری است که نمونه ی آن دربازار قابل دسترس نیست، پس با تهیه این محصول تفاوت را به خود و عزیزانتان هدیه کنید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 22000 تومان

فروش ویژه گردنبند Love

فروش ویژه گردنبند Love



گردنبند Love، بهترین طرح برای سال 2013، طراحی فوق العاده ظریف و شیک. دارای زنجیر و بسته بندی شکیل. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید. با قیمتی استثنایی برای اولین بار در ایران ...
گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن دو نگین و مروارید زیبا در طرح یا همان نوشته Love زیبایی این گردنبند را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این گردنبند را با قیمتی استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 9200 تومان

سرور مجازی حرفه ای ارزان تر از همه جا + نصب برنامه کریو


 ارائه سرورهای مجازی قدرتمند در کشور های مختلف اروپا و آمریکا آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد سرور مجازی آمریکا در ايالت اوهايو و در دیتا سنتر xlhost میباشد . تعرفه و مشخصات سرور های مجازی آمریکا به شرح زیر می باشد:


دریافت مبلغ 5 الی 10  هزار تومان هزینه رجیستر برنامه kerio فقط برای بار اول بستگی به سرور انتخابی شما


از هم اکنون کار حرفه ای خود را آغاز کنید

پیشنهاد ما برای تمامی کاربران رم یک 1 گیگ میباشد بهترین عملکرد سرورها در رم یک گیگ دیده شده
در صورت درخواست مشتری هسته سی پی یو با مبلغ نا چیزی تغییر پیدا خواهد کرد

نصب تمامی برنامه امنیتی برای محافظت از اطلاعت شما

 

رم

پهنای باند

هارد

سی پی یو

پورت

آپتایم %

ماهانه

256MB

نامحدود

15 گیگابایت

1گیگاهرتز

1gbs

99.99

 30000

تومان

512MB

نامحدود

25 گیگابایت

1گیگاهرتز

1gbs

99.99

35,000 تومان

1024MB

نامحدود

50 گیگابایت

2گیگاهرتز

1gbs

99.99

40,000 تومان

2048MB

نامحدود

80 گیگابایت

2core 2 ghz

1gbs

99.99

60,000 تومان

4096MB

نامحدود

150 گیگابایت

ghz

1gbs

99.99

80,000 تومان

4096MB

نامحدود

300 گیگابایت

ghz 4 core

1gbs

99.99

110,000 تومان

سفارش 
ایمیل
chaishpish@yahoo.com
تلفن
01232208287
همراه
09385311627

ا.س بازدید : 59 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

راهکار هایی عملی برای رفع مشکل کند شدن ویندوز

 

 

 

روزهایی که به تازگی ویندوز عوض کرده اید چه روزهای خوشی است. کامپیوتر شما در بهترین سرعت کار میکند و همه چیز خوب است. اما این روزهای خوب کم کم از بین میروند و روزهایی میرسند که کامپیوتر شما نای کار کردن ندارد! نفس آن به شماره افتاده و برای اجرای یک برنامه یا بازی ساده، زمان زیادی معطل میکند.

 

چه اتفاقی افتاده است؟ هر چه هست مربوط به ویندوز و برنامه های در حال اجراست. یا یک مشکل نرم افزاری باعث شده تا ویندوز نتواند در بهترین حالت خود کار کند، و یا آنقدر تعداد برنامه های مستقر در حافظه زیاد شده که ظرفیت پردازنده (CPU) و حافظه اصلی (RAM) پر شده است. و یا مشکلاتی از این قبیل.

 

در بیشتر موارد، کاربران علت کند شدن کامپیوتر خود را نمیدانند. و تنها راهی که پیش روی خود میبینند نصب مجدد ویندوز است.

 

در این مقاله، به بررسی دلایل کند شدن کامپیوتر، و روش های برطرف کردن آن میپردازیم. شاید راه حل های ارائه شده در این مقاله بتواند سرعت ویندوز شما را به حد مطلوب برساند.

همچنین فرضیه های اشتباهی که کاربران تصویر میکنند میتواند سرعت کامپیوترشان را افزایش دهد بررسی میکنیم.

 

 

اولین فرضیه اشتباه: نصب یک آنتی ویروس قوی می‌تواند سرعت کامپیوترم را افزایش دهد

 

 


زمانی که کامپیوتر به کندی شروع به کار می‌کند و ویندوز با خطاهای فراوانی روبه‌رو می‌شود، بیشتر کاربران فکر می‌کنند که این مشکل بخاطر یک ویروس به وجود آمده است. معمولاً بعد از این نتیجه گیری، بیشتر کاربران تصمیم می‌گیرند یک آنتی ویروس جدید نصب کنند. در بیشتر مواقع خیلی از این کاربران یک آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم خود دارند اما می‌خواهند با یک آنتی ویروس دیگر، قدرت دفاعی کامپیوتر خود را افزایش دهند. اما محافظت در مقابل بدافزارها آنقدرها هم که دیگران تصور می‌کنند کار مشکلی نیست.


چرا این فرضیه اشتباه است؟

اول از همه بیایید در مورد چرایی آلوده شدن کامپیوترتان صحبت کنیم. الفبای دفاع در برابر بدافزارها با "مرور امن وب" آغاز می‌شود. دانلود یک فایل مشکوک، کلیک روی پاپ آپ‌های اینترنتی و یا کلیک بر روی لینک‌های ناشناس که برای شما از طریق پست الکترونیک ارسال می‌شوند، خطر ویروسی شدن کامپیوتر شما را افزایش می‌دهند. اگر این کارهای پرخطر را انجام ندهید، به احتمال خیلی زیاد کامپیوتر شما ویروسی نخواهد شد.

حالا باید در مورد آنتی ویروس صحبت کرد. داشتن یک آنتی ویروس روی کامپیوتر بسیار مهم است. اما مهم‌تر از آن، داشتن یک آنتی ویروس خوب و به دردبخور است. از به روز بودن و قابل اطمینان بودن آن باید مطمئن باشید. اگر اینگونه باشد، پس کامپیوتر شما در امان خواهد بود. بعد از آن باید توجه کرد که از چه آنتی ویروسی استفاده می‌کنید. بعضی نرم افزارها همچون نورتون یا مک‌آفی باعث کندی سیستم خواهند شد. برای مرتفع شدن این مشکل می‌توانید از نرم افزارهای دیگری همچون Microsoft Security Essentials که هم رایگان است و هم سبک، استفاده کنید. به این ترتیب اگر فایل مشکوکی قصد ورود به کامپیوتر شما را داشته باشد، Microsoft Security Essentials به شما هشدار خواهد داد. ضمنا ویندوز 8 به صورت پیش فرض Windows Defender دارد، پس معمولا نیازی به نصب آنتی ویروس نخواهد داشت.

توجه: هیچگاه به طور همزمان از دو آنتی ویروس روی یک ویندوز استفاده نکنید.

هر چند یک آنتی ویروس خوب و سبک می‌تواند از شما در مقابل بدافزارها حفاظت کند، اما خودتان هم میتوانید دست به کار شده و برنامه های ناشناس را حذف کنید. به کنترل پنل وارد شده و قسمت Add/Remove Programs را باز کنید. برنامه‌هایی که نمی‌شناسید را از روی کامپیوتر خود پاک کنید.

 


دومین فرضیه اشتباه: شما نیاز به حافظه RAM بیشتر و‌ هارد دیسک حجیم تری دارید

 



راه حل دومی‌ که به ذهن کاربران می‌رسد، مربوط به ارتقاء حافظه رم و‌ دیسک سخت کامپیوتر می‌شود. بیشتر مردم فکر می‌کنند که رم و‌ هارد بیشتر، سرعت عملکرد کامپیوتر را بیشتر می‌کند. اگر کامپیوتر شما واقعا قدیمی‌ نشده باشد، آپگرید کردن و ارتقاء سخت افزاری هیچ دردی از شما دوا نمی‌کند.


چرا این فرضیه اشتباه است؟

نصب حافظه رم بیشتر به کامپیوتر شما قابلیت‌های بیشتری در اجرای همزمان نرم افزارها می‌دهد. همچنین زمانی که شما در حال اجرای نرم افزارهایی هستید که حافظه زیادی از رم را مصرف می‌کنند (مثل فتوشاپ) ، لازم است که حداقل 2 تا 4 گیگابایت RAM داشته باشید. البته بسیاری از کامپیوترهای جدید از این میزان رم برخوردارند. این مسئله برای‌ هارددیسک شما هم صدق میکند. اگر فضای آن کاملاً پرشده، می‌توانید‌ هارد دیسک خود را افزایش دهید. در غیر این صورت اگر حتی فقط 10 درصد حافظه سخت کامپیوتر شما خالی باشد نیازی به ارتقا و افزایش آن نخواهد بود.


اگر حافظه RAM کامپیوتر شما کمتر از یک گیگابایت است، آن را افزایش دهید. اگر کار شما طوری است که همزمان از چند نرم افزار استفاده می‌کنید، بهتر است رم کامپیوتر شما بین 2 تا 4 گیگابایت باشد. بهتر است برای مشاهده وضعیت استفاده از رم کامپیوتر، از نرم افزارهای نمایشگر بررسی وضعیت رم استفاده کنید. خود Task Manager ویندوز هم اطلاعات خوبی در اختیار شما خواهد گذاشت.

 


سومین فرضیه اشتباه: کامپیوتر شما کهنه و فرسوده شده است

 



بسیاری از مردم تصور می‌کنند که اجزای داخلی کامپیوتر، با گذشت زمان کند، کهنه و فرسوده می‌شوند.

 

چرا این فرضیه اشتباه است؟

 

درست است که کامپیوتر شما تا ابد کار نمی‌کند، اما سخت افزار آن تا روزی که از کار بیفتد همانند روز اول کار خواهد کرد. بنابر این با استفاده بیشتر شما از دستگاه، سرعت آن کم نمی‌شود.
دلیل کاهش سرعت کامپیوتر شما در طول زمان حتی اگر تعداد زیادی اپلیکیشن داشته باشید، این است که امکانات نرم افزارها روز به‌ روز افزایش می‌یابد و در نتیجه نیاز به قدرت سخت افزاری بیشتری برای عملکرد صحیح خواهند داشت.

 

در مورد اینکه هیچ سخت افزاری به مرور زمان کند نمیشود یک استثناء وجود دارد و آن‌ هارد درایو است.‌ هارد درایوها هرچه بیشتر کار کنند، کندتر می‌شوند. اگر این اتفاق برای کامپیوتر شما در حال رخ دادن است، حواستان را خوب جمع کنید. چرا که ممکن است با خراب شدن ناگهانی هارد دیسک، فایل‌های مهم شما آسیب ببینند و یا کاملاً از بین بروند. شما می‌توانید همیشه‌ هارددیسک خود را برای دیدن این که آیا بدسکتور دارد یا نه مورد بررسی قرار دهید. برای این کار روی آیکون هر درایو در My Computer کلیک راست کرده و از منوی Properties و سپس Tools ، از ابزار چک کردن درایو استفاده کنید.

 


چهارمین فرضیه اشتباه: شما باید سیستم عامل کامپیوترتان را دوباره نصب کنید

 



نصب کامل و درست یک سیستم عامل می‌تواند باعث سرعت و افزایش کارایی کامپیوتر شود. اما این کاری نیست که همیشه به آن نیاز داشته باشید.

 

چرا این فرضیه اشتباه است؟

 

همانطور که در بالا گفتیم، کامپیوتر شما با نصب و استفاده از نرم افزارهای جدید و پرقدرت‌تر کند می‌شود. اگر زمانی احساس کردید که باید سیستم عامل کامپیوتر تعویض شود، به خاطر این است که برنامه‌های زیادی نصب کرده‌اید.

نصب دوباره یک سیستم عامل باعث افزایش سرعت کامپیوتر می‌شود، چرا که تمام پلاگین‌ها و اپلیکیشن‌ها و دیگر ابزارهایی را که نصب کرده بودید، از روی کامپیوتر شما حذف می‌شوند. به این ترتیب کامپیوتر سریعتر خواهد شد. اما فقط تا زمانی که همان برنامه‌ ها را دوباره نصب نکنید! به جای نصب دوباره ویندوز، هرچند وقت یکبار به برنامه‌هایی که نصب کرده اید سری بزنید و آنهایی که دیگر نیاز ندارید را Uninstall کنید. توجه بیشتری هم به پلاگین‌های ویندوز، آنتی ویروس، و دیگر برنامه‌هایی که در حافظه مستقر هستند داشته باشید.

 


پنجمین فرضیه اشتباه: باید هارد کامپیوتر من دیفراگ شود، یا رجیستری آن پاکسازی شود، یا ...

 



- دیفراگ کردن دیسک سخت (Defragment) در ویندوز‌های 7 و 8 به صورت خودکار‌ انجام میشود. اما اگر هنوز از ویندوز XP استفاده می‌کنید، باید این کار را دستی انجام دهید.


- زمانی که برنامه‌ای را از روی کامپیوتر خذف می‌کنید، در بیشتر مواقع آنها اطلاعاتی را روی رجیستری ویندوز بر جای خواهند گذاشت. این اطلاعات ممکن است که کارایی نداشته باشند اما سرعت کامپیوتر شما را کم نمی‌کنند.


- غیر فعال کردن قابلیت System Restore و یا از کار‌انداختن دیگر سرویس‌های ویندوز، کمکی به افزایش سرعت کامپیوتر نمی‌کند. درحقیقت اگر شما سرویسی را قطع کنید ممکن است با مشکل مواجه شوید. البته غیر فعال سازی System Restore کمی در حافظه هارد دیسک صرفه جویی خواهد کرد.

 


حالا چگونه می‌توان یک کامپیوتر کند را نجات داد؟

ما تا اینجا سعی کردیم به شما بگوییم که چه کارهایی را انجام ندهید. اما هنوز کامپیوتر شما کند است. در اینجا به چند روش برای بالا بردن سرعت ویندوز اشاره میکنیم:


از اجرای چند نرم افزار به طور همزمان خودداری کنید

 



نگاهی به نوار وظایف سیستم بیاندازید. اگر بیشتر از چند آیکون مختصر در آن مشاهده کردید، بدانید که این وضعیت ممکن است باعث شود کامپیوتر شما عملکرد ضعیفی از خود نشان دهد. اگر برنامه ای بدون خواست شما فعال می‌شود، آن را از استارت‌آپ حذف کنید.

اگر نمی‌دانید بعضی از این آیکون‌ها به چه منظور فعال هستند، باید از مفید بودن و یا غیر مفید بودن آنها مطمئن شوید. اگر به درد کارتان می‌خورد، آن را نگه دارید. در غیر اینصورت بهتر است پاک شود.

 


از نصب برنامه‌های اضافی خودداری کنید

 



- بعضی اوقات یک نرم افزار یا Addon ساده می‌تواند سرعت کامپیوتر را کاملا تحت تاثیر قرار داده و باعث کندی آن شود. این ممکن است بخاطر اجرای سرویس‌های غیر ضروری در زمینه کامپیوتر باشد که خود را به ویندوز اکسپلورر متصل می‌کنند و موجب کاهش سرعت و کارایی کامپیوتر شما می‌گردند. یادتان باشد قرار نیست همه اپلیکیشن‌های دنیا را در کامپیوتر خود نصب کنید. در ضمن عادت کنید که به پیشنهادات سایت‌ها و سرویس‌های مختلف مبنی بر نصب برنامه‌ها و نوار ابزارهای مرورگر پاسخ منفی بدهید. همچنین برخی از نرم افزار ها در هنگام نصب اصرار میکنند که فلان تولبار را نیز نصب کنند. دقت کنید و آنها را غیر فعال کنید.


- اگر به یک نرم افزار مشکوک هستید، از خودتان بپرسید آیا کامپیوتر من زمانی که این نرم افزار بسته باشد بهتر کار می‌کند؟ اگر اینطور است پس باید آن را Uninstall کنید.

- به طور منظم سیستم را مورد ارزیابی قرار داده و امور مربوط به نگهداری را انجام دهید. مثل به روز رسانی نرم افزارها، پاک کردن فایل‌های موقت (Temporary Files) و پاک کردن برنامه‌های اضافی.

 

- آیا واقعا نیاز به نصب و استفاده از آخرین نسخه نرم افزارها دارید؟ من به شخصه هنوز از فتوشاپ 7 استفاده میکنم. هرچند این نسخه مربوط به 12 سال پیش است و نسخه های مختلفی بعد از آن ارائه شده. اما وقتی این نسخه هنوز نیازهای من را برطرف میکند چرا به سراغ نسخه جدیدتر و سنگین تر بروم؟

 

حرف آخر:
نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، زمانی مفید هستند که کامپیوتر شما حداقل نیاز های سخت افزاری را داشته باشد. اگر شما بخواهید جدیدترین نسخه از یک نرم افزار گرافیکی یا طراحی را روی یک کامپیوتر بسیار قدیمی‌ اجرا کنید، مطمئناً موفق نخواهید شد. حتی اگر اجرا هم شود، نمی‌توان برای عملکرد سریع آن کاری انجام داد.

ا.س بازدید : 43 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

خداحافظی از اینترنت برای همیشه! آموزش حذف تمام سوابق

 

 

میخواهید برای همیشه از دنیای مجازی اینترنت خداحافظی کنید؟

شاید باور نکنید. اما خداحافظی از دنیای مجازی، بسیار سخت تر از خداحافظی از دنیای واقعی است. اسم و مشخصات شما در ده ها سایت، صفحات اینترنتی و شبکه های اجتماعی مجازی درج شده و به این سادگی قابل حذف نیست.

 

اگر فعالیت طولانی در اینترنت داشته اید و یا در شبکه ها و سایت های مختلف عضو بوده اید، دیگران با یک جستجوی ساده میتوانند شما را پیدا کنند. نوشته های شما، عکس های شما، و دیگر اطلاعاتی که از خود منتشر کرده اید برای همیشه در سابقه وب سایت های اینترنتی ثبت شده اند.

 

دلایل مختلفی ممکن است باعث شود تا تصمیم به حذف سوابق خود از اینترنت بگیرید. شاید میخواهید در جایی استخدام شوید و نگران اطلاعات غیر واقعی هستید که از خود ارائه داده بودید. یا شاید بخت شما باز شده و تصمیم به ازدواج گرفته اید و نمیخواهید همسر آینده تان از افکاری که در دوران مجردی داشته اید مطلع شود! یا شاید دارید به آدم مشهوری تبدیل میشوید و نمیخواهید دیگران سابقه شما را بدانند.

 

دلایل شما هر چه که باشد به ما ربطی ندارد! اما اگر تصمیم خود را گرفته اید که برای همیشه اینترنت را ترک کنید و دوست ندارید هیچ اثری از شما برجا بماند، با این مقاله همراه باشید تا چند راهکار مفید را به شما آموزش دهیم.

 


گام اول: پاک کردن حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی

 



دسترسی به پروفایل شما در شبکه‌های اجتماعی، نخستین یافته‌هایی است که گوگل به جستجوگران ارائه خواهد کرد. مواردی که مخاطب شما به آنها دسترسی خواهد یافت می‌تواند شامل حساب شما در شبکه فیس‌بوک، تویتر، گوگل‌پلاس و هر جای دیگری که از نام حقیقی‌تان استفاده کرده اید باشد. پس گام نخست در خداحافظی اینترنتی می‌تواند حذف این پروفایل‌ها باشد. بهتر است برای حذف اولیه از صفحه‌ی نتایج موتورهای جستجو، به صفحه‌ی پروفایل خود رفته و آن را در حالت شخصی (private) قرار دهید. گرچه با این کار شما کاملا از چنین شبکه‌هایی حذف نخواهید شد، ولی شانس دیده شدن در موتورهای جستجو را کاهش خواهید داد که گام مثبتی تا اینجای کار است.

برای حذف کردن کامل حساب کاربری‌ خود از شبکه‌های اجتماعی بزرگ، لازم است تا در هر یک از شبکه‌ها حساب کاربری خود را حذف یا غیر فعال کنید:


فیس‌بوک:
برای حذف کردن حساب کاربری‌تان از سایت فیس‌بوک، لازم است تا به قسمت "حذف حساب کاربری" (delete my account) بروید. البته این پایان ماجرا نیست، چرا که حداقل باید 2 هفته‌ صبر کنید تا حساب کاربری‌تان در این شبکه حذف شود. در این صورت به هیچ عنوان نمی‌توانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. شاید تا مدتی هنوز پیام‌هایی دریافت کنید، اما حساب شما در این سایت پاک شده است. ممکن است بخشی از اطلاعات شما برای موارد امنیتی نزد فیس‌بوک باقی بماند، ولی برای سایر کاربران و جستجو گران قابل مشاهده نخواهد بود. اگر عکس شما در برخی از تصاویری که دوستانتان منتشر کرده اند Tag شده و می‌خواهید این موارد نیز از بین بروند، باید در بخش مالکیت معنوی مربوط به تگ در فیس‌بوک اعلام کنید که شما اجازه انتشار فلان تصویر را صادر نکرده‌اید. یا اینکه مستقیما از دوستان خود بخواهید تا از طریق حساب‌هایشان عکس‌های مربوطه را حذف کنند.


توئیتر:
برای حذف حساب کاربری‌تان در توئیتر به صفحه‌ تنظیمات حساب کاربری رفته و بر روی دکمه "غیر فعال کردن حساب" (deactivate my account) کلیک نمایید. حساب شما به طور کامل حذف خواهد شد و در عرض چند هفته‌ی آینده نتایج مربوط به شما از موتورهای جستجوگر نیز حذف خواهند شد.

 

گوگل پلاس:
نیست شدن از شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس دشوارتر است. زیرا این حساب با حساب اصلی‌تان نزد گوگل (مثلا Gmail) یکسان است. اگر میخواهید همه حساب‌هایتان نزد گوگل را پاک کنید، (حتی حساب پست الکترونیکی جیمیل و سایر موارد) به حساب اصلی‌تان در سایت گوگل وارد شوید و عنوان "بستن حساب و حذف کلیه سرویس‌ها و اطلاعات وابسته" (Close account and delete all services and info associated with it) را کلیک کنید. حالا تمامی‌ محتویات شما در گوگل برای همیشه حذف خواهد شد. اما اگر مشکلتان در حال حاضر تنها با گوگل پلاس است، به قسمت "حذف حساب گوگل‌پلاس‌" (Delete google+ content) در صفحه مدیریت گوگل پلاس بروید. بدین‌ترتیب حساب گوگل پلاس‌تان حذف می‌شود، در حالی که دیگر حساب‌هایتان نزد گوگل بدون دخل و تصرف همچنان باقی خواهد ماند.

برای سایر شبکه‌های اجتماعی نیز روند کار شباهت زیادی به موارد ذکر شده‌ در بالا دارد. بعد از پایان کار، 2 هفته صبر کنید و اسم خودتان را جستجو کنید. اگر هنوز در یک شبکه اجتماعی وجود داشتید، به آن مراجعه کرده و اکانت خود را حذف کنید.

 


گام دوم: حذف نتایج جستجوی ناخواسته

 



پس از خلاصی یافتن از شبکه‌های اجتماعی، حالا نوبت گوگل و سایر موتورهای جستجو است که بدون توجه به استرس و نگرانی شما، چیزهایی مثل تصاویر و نوشته هایتان را به همه نشان میدهند. از این جالب‌تر سایت‌های موسسات آموزشی هستند که نمرات درخشان شما را نه تنها به والدین‌تان بلکه کل دنیا نشان می‌دهند. بهتر است ابتدا ببینید که در چه سایت‌ها و صفحاتی اسم شما آمده است، پس به گوگل بروید و جستجو کنید و هر موردی که خوش‌تان نیامد را یادداشت کنید.

برای اینکه گوگل و سایر جستجوگر ها نتوانند اطلاعاتی از شما پیدا کرده و نمایش دهند، تنها یک راه وجود دارد. مستقیما وارد عمل شده و با تماس با صاحبان سایت‌های مربوطه از آنها بخواهید تا نام و اطلاعات مربوط به شما را از صفحات خود حذف کنند. اگر هم دوستان یا اقوام و فامیل در صفحات شخصی خود اطلاعات شما را قرار داده‌اند از آنها بخواهید تا موارد مربوطه را پاک کرده و شما را در خذف شدن از اینترنت یاری کنند.

پس از این مرحله، می‌توانید مستقیماً با موتورهای جستجو نامه‌نگاری کرده و از آنها بخواهید تا صفحات مربوط به شما را هرچه زودتر از بانک اطلاعاتی خود پاک کنند. این کار در سایت‌هایی نظیر گوگل، سرویس تصاویر گوگل، یا موتور بینگ با پر کردن یک فرم خاص ممکن است. گرچه این راهکارها همیشه جواب نمی‌دهد، اما به امتحان کردنش می‌ارزد. اگر فردی اطلاعاتی که حاوی حقوق کپی رایت (حقوق مولف) است را منتشر نماید یا اینکه اطلاعاتی محرمانه‌ای را در سایتش انتشار داده باشد شانس این مورد بیشتر است.

 


گام سوم: از سرویس های پولی کمک بگیرید

 



تا اینجای کار توانستیم اطلاعات کلی شما را از نتایج موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی حذف کنیم. با این حال هنوز برخی از سایت ها که اطلاعات افراد را جمع آوری میکنند و آنها را در قالب دایرکتوری ارائه میدهند وجود دارند. که به این سادگی ها به درخواست حذف اطلاعات تن نمیدهند.

 

اگر میخواهید بدانید که اسم شما در این فهرست ها ثبت شده یا خیر، اسم تان را با نگارش های مختلف فارسی و انگلیسی جستجو کنید. اگر هنوز اطلاعاتی از شما در سایتی قابل مشاهده بود، میتوانید از سرویس های زیر کمک بگیرید. البته همه این سرویس ها پولی هستند و بابت حذف سوابق شما هزینه دریافت میکنند:

Zabasearch: این سرویس بیشتر در زمینه‌ی یافتن شماره‌ی تماس و نشانی پستی و اطلاعاتی از این دست متمرکز شده است. بهتر است سری به آن زده و اسمتان را سرچ کنید تا ببینید که آیا آنها چیزی از شما می‌دانند یا نه.

Intelius: سرویس Intelius در زمینه انجام بررسی‌های زمینه‌ای، شکار اطلاعات مربوط به جرائم حقوقی و قضایی، نشانی‌های پست الکترونیکی، شبکه‌های اجتماعی و مواردی از این دست فعال است. برای دست یابی به نتایج این جستجوگر لازم است تا سر کیسه را شل کنید، اما با جستجوی نام خود می‌توانید به اطلاعاتی کلی در این زمینه دست پیدا کنید.

Spokeo: سرویس Spokeo یک بانک اطلاعاتی جامع از نشانی پست الکترونیکی، جنسیت، سن و سال، شماره تلفن، نشانی پستی، اقوام و دوستان، وضعیت تاهل و اطلاعات مهم دیگری از این دست است. در ازای جستجو در این سرویس نیز باید مبلغی بپردازید که نتیجه آن می‌تواند تصویر خوبی از شما باشد.

Pipl: سرویس Pipl حاوی اطلاعات جامعی از موارد بالا است که دانستن آنها خالی از لطف نیست.
 

وب سایت مربوط به هر یک از سرویس های بالا را میتوانید با جستجوی نام آنها در گوگل پیدا کنید.

 

بعد انجام همه این تلاش ها چند روز صبر کنید و دوباره اسم تان را جستجو کنید. اگر هنوز در اینترنت اثری از شما بود، میتوانید از سرویس قدرتمند DeleteMe کمک بگیرید. برای این منظور چند راه در پیش روی شماست. می‌توانید 99 دلار ناقابل به سرویس DeleteMe بپردازید تا تمامی‌ این اطلاعات را یافته و یک به یک پاک کند. یا اینکه به راهنمای جامعی که همین سایت در اختیار کاربران قرار داده مراجعه نموده و مراحل آن را موبه‌مو طی کنید.

در این روش لازم است تا شخصا با 25 سایت گوناگون تماس حاصل کنید و از آنها بخواهید تا اطلاعات مربوط به شما را حذف کنند. برخی از سایت‌ها روند ساده‌ای دارند و با پیمودن برخی صفحات و تکمیل فرم‌هایی می‌توان کار را تمام کرد. این در حالی است که برخی سایت‌ها از شما می‌خواهند تا نامه‌ای رسمی‌نوشته و آن را به انضمام اسناد هویتی برایشان ارسال نمایید.

با به انجام رساندن این مرحله، می‌توانید مطمئن شوید که اطلاعات شما در اختیار دیگران نخواهد بود، اما این همه داستان نیست. از آنجایی که اطلاعاتی نظیر نشانی و شماره تلفن شما در دیگر سایت‌ها نیز به ثبت می‌رسند، هنوز ممکن است ردپا هایی به جا مانده باشد. پس گام چهارم را از یاد نبرید.

 


گام چهارم: حذف نام‌های کاربری که نشانی پست الکترونیکی شماست

 



جستجوگران حرفه‌ای اطلاعات قادر هستند تا با جستجوی همه جانبه نام کاربری در سایت‌های معروف، داده‌های مهم قربانی خود را بیابند. یکی از تکنیک‌های معمول برای این کار، جستجو در سایت‌هایی است که از ایمیل به عنوان نام کاربری افراد استفاده میکنند. بدین‌ترتیب آنها قادر هستند از طریق نشانی پست الکترونیکی و اطلاعات ثبت شده، به نام حقیقی شما دست پیدا کنند.

روند حذف این اطلاعات به سایت‌ها و تالارهای گفتگویی که استفاده می‌کنید بستگی مستقیمی‌ دارد. به همین خاطر بهتر است ابتدا از مدیریت این وب‌سایت‌ها بخواهید تا اطلاعات شما را از صفحات خود حذف نمایند. حتی می‌توانید هر گونه ارتباط خود با این نشانی‌های پست الکترونیکی را نیز حذف کنید. در صورتی هم که از نام کاربری یکسانی برای سایت‌های متعددی بهره برده‌اید، بهتر است نام‌های کاربری جایگزینی را پیدا کنید.

 


گام پنجم: از اینترنت استفاده کنید، ولی از جستجوگران در امان باشید!

 




یکی از روش‌های موثر برای باقی نماندن ردپایی از خودتان، استفاده از نام های مستعار و بی‌نام و نشان در هنگام ثبت نام در سایت های مختلف است. چرا که در این روش اطلاعات غیر واقعی از شما به صورت عمومی‌ منتشر می‌شود. این دقیقا به این معنی است که هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با اطلاعات شخصی شما پر نخواهد شد.

بنابر این اگر می‌خواهید هم‌چنان از اینترنت بهره ببرید ولی کسی شما را ردیابی نکند، بهتر است راهکارهایی را در پیش بگیرید تا از درز هرگونه اطلاعات شخصی جلوگیری نمایید. منظورمان در حقیقت تولید اطلاعات غیر واقعی است.

برای این منظور بهتر است به سرویس‌های پست الکترونیکی معمول همچون یاهو و جیمیل رفته و با نام مستعار برای خود حساب کاربری تازه‌ای بسازید.

همچنین می‌توانید از سرویس‌های پست الکترونیکی موقت نیز کمک گرفته و همه‌ی ارتباطات خود را از آن طریق انجام دهید. شما می‌توانید از پست الکترونیکی موقت برای ساخت حساب کاربری‌ نزد سایت‌های دیگر نیز کمک بگیرید.

 

امیدواریم این مقاله به حذف یا نامرئی شدن شما در اینترنت کمک کرده باشد.

ا.س بازدید : 46 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

کرهای ما و هکرهای آنها

 

 

 

دور جدیدی از نفوذ به سایت های ایرانی که توسط هکری با نام مستعار Sourena انجام میشود، بهانه ای شد برای نوشتن این مطلب.

 

این روزها اگر پای صحبت مدیران سایت های ایرانی و یا کاربرانی که علاقه زیادی به وب گردی دارند بنشینید، حتما صحبت از هکری که به تازگی به جان سایت های ایرانی افتاده است به میان خواهد آمد. هکری که بعد از تغییر صفحه اول سایت (Deface) ، عبارت Hacked By Sourena را در صفحه ای مشکی رنگ (که مورد علاقه هکر هاست) نمایش میدهد.

 

این شخص صفحه ای نیز در سایت zone-h.org ایجاد کرده و لیست سایت هایت های هک شده را که اکنون به بیش از 90 مورد میرسد در آن درج کرده است. سایت zone-h یکی از مکان های شناخته شده در بین هکرهاست که فتوحات (!) خود را در آن نمایش میدهند.

 

اما چیزی که باعث نگارش این مطلب شد، نه اطلاع رسانی در مورد این اتفاقات است (که در سایت ها و انجمن های مختلف به کرات و با آب و تاب شرح داده شده). بلکه نحوه برخورد بخش عظیم کاربران وب فارسی با این داستان است. اکثر کاربران با شور و هیجان در مورد سایت های هک شده صحبت میکنند و از هکر میخواهند تا اگر مطلب آنان را میبیند فلان سایت را نیز هک کند. مخصوصا بعد از نفوذ این شخص به یکی از سایت های بانکی و قرار دادن امضای خود در یکی از زیرشاخه های آن، این هیجانات بیشتر هم شده است.

 

به نظر میرسد کارهایی که این هکر انجام میدهد تخریب آنچنانی ندارد و مدیران سایت ها میتوانند به سرعت آن را برطرف کنند. که امیدواریم این مسئله تعمدی و تنها برای یادآوری مشکلات امنیتی به مدیران سایت ها باشد. اما چرا عده زیادی به طرفداری از او بلند شده اند؟ کامنت های زیادی میبینم مبنی بر اینکه "اگر این شخص در فلان کشور بود الان استخدامش میکردند" یا مثلا "ما باید قدر این افراد را بدانیم" و ... کامنت هایی از این قبیل.

 

اما آیا واقعا در کشور های دیگر با احترام از هکرها استقبال میشود؟ قطعا چنین نیست. مجازات های سنگین که گاهی تا حبس ابد هم میرسد برای افرادی که به صورت غیر قانونی به سیستم های کامپیوتری نفوذ میکنند در قوانین کشورهای مختلف پیش بینی شده است. در ایران هم قطعا چنین مجازات هایی وجود دارد که تا به حال اجرا شده و از این پس هم در انتظار مجرمان خواهد بود.

 

بسیاری از وب سایت هایی که در طی این مدت مورد حمله قرار گرفته اند منبع درآمد مدیران و کارکنان آنها هستند. بنابر این میتوان ایجاد اختلال در این سایت ها را با دستبرد به دفتر کار و مغازه مقایسه کرد. که حداقل برای چند ساعت یا چند روز جلوی کسب و کار آنها را میگیرد. حتی اگر بحث درآمد و ضرر مالی هم نباشد، این کار را میتوان با ورود غیر مجاز به یک خانه و به هم ریختن وسایل آن مقایسه کرد. کسی که حتی دوست ندارد شخص دیگری SMS ها یا نوشته های شخصی او را بخواند چطور از نفوذ غیرقانونی به یک وب سایت خوشحال میشود؟

 

برای من واضح است که اکنون ایمیل این شخص علاوه بر دریافتی هایی که از مدیران سایت های قربانی دارد، انباشته از پیام های تعریف و تمجید و درخواست هک است! نمونه این پیام ها را میتوان در فیس بوک وی نیز مشاهده کرد. اما آیا همین ها باعث دلگرمی وی و پشتکار بیشتر برای حمله به سایر سایت ها نخواهد بود؟

 

کسب و کار الکترونیک و بانکداری اینترنتی در کشور ما بسیار جوان است. هنوز برخی از بزرگتر های ما به این سیستم اعتماد ندارد و ترجیح میدهند از سیستم دفترچه ای و فیش های واریزی برای نقل و انتقال وجه استفاده کنند. بنابر این هر حرکتی که باعث عدم اعتماد بیشتر شود، به ضرر تمام جامعه خواهد بود. پس بهتر است به جای سوار شدن بر موج هیجان و ذوق زدگی، کمی در مورد عواقبی که این کار میتواند داشته باشد فکر کنیم. شاید قربانی بعدی خود ما باشیم.

 

هک یا نفوذ به سیستم های کامپیوتری در همه جای دنیا جرم محسوب شده و عواقب کیفری برای آن پیش بینی شده است. هکر ما و هکر آنها هم ندارد.

ا.س بازدید : 130 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران ایرانی با آن سر و کار دارند کپی بودن ویندوز XP آنان است. این مسئله میتواند مشکلات زیادی را همچون آپدیت نشدن ویندوز و عدم نصب برخی برنامه ها و بسیاری مشکلات دیگر را موجب شود. در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید ویندوز کپی شده خود را به طور کامل قانونی کنید و از امکانات CD های اورجینال ویندوز استفاده کنید.

بدین منظور:
از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری ویندوز باز شود.
به مسیر زیر بروید:


HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\WPAEvents



از قسمت دیگر پنجره، بر روی OOBETimer دوبار کلیک نمایید.
اکنون در قسمت Value Data تعدادی کد مشاهده میکنید. شما بایستی در این کدها، تنها FF را 00 تغییر دهید.
دقت کنید کافی است توسط یکبار فشردن Backspace ابتدا FF را پاک کنید و سپس 0 بزنید تا 00 وارد شود.
پس از این کار OK کنید و ویرایشگر رجیستری را ببندید.

در ادامه، مجدد از طریق منوی Start وارد Run شوید.
سپس کد زیر را عینا در این پنجره Copy و Paste نمایید و Enter بزنید:


%systemroot%/system32/oobe/msoobe.exe /a


دقت کنید همانطور که ذکر شد این کد را تنها Copy و Paste کنید.
پس از درج این کد، پنجره جدیدی به نام Activate Windows باز خواهد شد.
درون این پنجره در صورتی که عبارت Windows Already Activated درج شده بود بدین معناست که ویندوز شما در حال حاضر قانونی است و نیازی به این ترفند نیست. با فشردن OK خارج شوید.
اما اگر پنجره با تیتر Let's activate Windows نمایان شد بایستی گزینه دوم یعنی Yes, I want to telephone a customer service representative to activate Windows را انتخاب کنید و سپس دکمه Next را بزنید.
در صفحه بعدی، از قسمت پایین بر روی دکمه Change product key کلیک کنید.


اکنون کد زیر را در قسمت New Key وارد کنید:

B7R7P-J63JP-2J7VH-W3TDJ-PDP7T


پس از نوشتن این کد روی دکمه Update کلیک کنید.
اکنون پنجره Activate Windows را بسته و سیستم را یک بار Restart نمایید.


پس از Restart ویندوز، مجدد وارد محیط Command Prompt شوید.
کد فوق را مجدد در پنجره Run وارد کرده و Enter بزنید تا پنجره Activate Windows باز گردد.
اکنون بایستی پیغام Windows is already activated را مشاهده نمایید.


مشاهده این پیغام به معنای پایان کار قانونی سازی ویندوز XP است و با فشردن OK میتوانید این پنجره را ببندید.

نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز

نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار

خود را با مد فصل جديد هماهنگ كنيد

طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده

تفاوت شما در انتخاب هاي شماست

بسيار شيك و پر طرفدار

ساخت کشور ترکیه

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

در بسته بندی اورجینال و شکیل

برای اولین بار در ایران با قیمتی استثنایی

قیمت : 38000 تومان

نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
این نیم ست  از جنس کروم (تیتانیوم) بوده که به هیچ وجه اکسیده نشده و رنگ آن ثابت خواهد ماند و همچنین زنجیر آن مدل کیبل است و از بهترین کیفیت برخوردار می باشد.

قیمت : 38000 تومان

تقديم به خانم های مشكل پسند

آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد ...

يك مدل فوق العاده مناسب براي دختران امروزي

قابليت ست كردن با انواع لباسهاي مجلسی و اسپرت

با طرحي فوق العاده و چشم نواز

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد ....

در جشن ها و مهماني ها زيبايي خود را به رخ ديگران بكشيد

جذابيت، زيبايي و متمايز بودن را

به خودتان هديه كنيد...



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 38000 تومان


تعداد صفحات : 3

درباره ما
ما همواره میکوشیم تا شما از جدیدترین برنامه و ترفند ه ها مطلع باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 980
  • بازدید کلی : 17,298